Κατά την διάρκεια των διαδικτυακών επιμορφωτικών σεμιναρίων που διοργάνωσε η Δρ. Καράμπελα Μαρία, Σύμβουλος Εκπαίδευσης της 2ης Περιφέρειας Αργολίδας και Αναπληρώτρια Περιφερειακή Επόπτρια ΠΔΕ Πελοποννήσου στις 9 και 10 Σεπτεμβρίου 2024 οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρουσίασαν τα εξής: η κ. Αισώπου Αικατερίνη την διάχυση των ευρωπαϊκών προγραμμάτων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ναυπλίου, η κ. Δρίτσα Αικατερίνη “Τα κτήρια της πόλης μας μιλούν” πρόγραμμα στο μάθημα της Ιστορίας της ΣΤ’ Τάξης Δημοτικού, η κ. Ελευθεριάδη-Πιτσάκη Σοφία “Schooliκομυρμηγκότρυπες” δίγλωσση εφημερίδα στο πλαίσιο της φιλανθρωπίας και της προσφοράς στον συνάνθρωπο, η κ. Σαμπρή Μαρία καλές πρακτικές-βιβλιοθήκη και συνεργασίες και η κ. Τζανή Γεωργία καλές πρακτικές μέσα και έξω από την τάξη. Τα επιμορφωτικά σεμινάρια είχαν μεγάλο ενδιαφέρον τόσο για εμάς όσο και για όλους τους εκπαιδευτικούς που τα παρακολούθησαν.



Συμμετοχή στο επιμορφωτικό σεμινάριο της Συμβούλου Δρ. Καράμπελα Μαρίας
Share this: