Κατά την διάρκεια των διαδικτυακών επιμορφωτικών σεμιναρίων που διοργάνωσε η Δρ. Καράμπελα Μαρία, Σύμβουλος Εκπαίδευσης της 2ης Περιφέρειας Αργολίδας και Αναπληρώτρια Περιφερειακή Επόπτρια ΠΔΕ Πελοποννήσου στις 9 και 10 Σεπτεμβρίου 2024 οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρουσίασαν τα εξής: η κ. Αισώπου Αικατερίνη την διάχυση των ευρωπαϊκών προγραμμάτων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ναυπλίου, η κ. Δρίτσα Αικατερίνη “Τα κτήρια της πόλης μας μιλούν” πρόγραμμα στο μάθημα της Ιστορίας της ΣΤ’ Τάξης Δημοτικού, η κ. Ελευθεριάδη-Πιτσάκη Σοφία “Schooliκομυρμηγκότρυπες” δίγλωσση εφημερίδα στο πλαίσιο της φιλανθρωπίας και της προσφοράς στον συνάνθρωπο, η κ. Σαμπρή Μαρία καλές πρακτικές-βιβλιοθήκη και συνεργασίες και η κ. Τζανή Γεωργία καλές πρακτικές μέσα και έξω από την τάξη. Τα επιμορφωτικά σεμινάρια είχαν μεγάλο ενδιαφέρον τόσο για εμάς όσο και για όλους τους εκπαιδευτικούς που τα παρακολούθησαν.
![]() |
![]() |


