Σήμερα, Δευτέρα 18 Μαΐου 2026, τα 3 τμήματα της Στ τάξης του σχολείου μας, ολοκλήρωσαν τη 2η φάση του Ιστορικού- Φωτογραφικού project ” To Walk or Not To Walk!” , ( υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ελευθεριάδη Πιτσάκη Σοφία) επάνω στο οποίο εργάζονται από την προηγούμενη Σχολική Χρονιά. Τα Στ1,Στ2 και Στ3, συνοδευόμενα από τις κυρίες Γουγουτσά Χρύσα, Δρίτσα Αικατερινη, Ελευθεριάδη Πιτσάκη Σοφία, Κωνσταντινίδου Νίκη και Χαραλαμποπούλου Έφη , με ξεναγό την αγαπημένη μας κ. Γκιόλα Τίνα, παλιά Ναυπλιώτισσα , συνταξιούχο Εκπαιδευτικό κι εξαιρετική πηγή πληροφοριών τοπικής ιστορίας, μιας κι ανήκει σε μια από τις παλαιότερες οικογένειες της πόλης μας, διέσχισαν τις 3 ιστορικές συνοικίες της παλιάς πόλης, τα Σφαγεία, τα Βραχατέικα και τον Ψαρομαχαλά ,μέχρι να καταλήξουν στο κτίριο Βίγκα, στην πλατεία Συντάγματος.
Τα αποτελέσματα της υπέροχης βόλτας τους θα τα παρουσιάσουν και θα τα εκθέσουν στο Σχολείο μας στο ” 2ο Project-Fest” – μαζί με πολλά άλλα !!!- ,
την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026, 19:30 !!!
Και, φυσικά, σας περιμένουν όλες και όλους για να μοιραστούν τη χαρά τους από τις εμπειρίες τους με τα projects και τις δράσεις τους !!!

