Από το Ναύπλιο στο Tae Kwon Do: Μια μοναδική «πράσινη» εμπειρία!
Μια ξεχωριστή και γεμάτη δράση ημέρα έζησαν οι μαθητές του 2ου, 3ου και 4ου Δημοτικού Σχολείου του Δήμου Ναυπλιέων, οι οποίοι επισκέφθηκαν την 5η Attica Green Expo στο Κλειστό Γήπεδο Παλαιού Φαλήρου στις 27/06/2026! Τα παιδιά μας είχαν τη μοναδική ευκαιρία να βρεθούν στη μεγαλύτερη θεσμική έκθεση για το περιβάλλον, την πράσινη ανάπτυξη και την κυκλική οικονομία στην Ελλάδα.
Τα highlight της ημέρας μας:
🌿Γνωριμία με τον «Φύλλο»: Φωτογραφηθήκαμε και παίξαμε με την απίθανη μασκότ της έκθεσης.
🤝 Συνάντηση με τον Υφυπουργό Παιδείας: Ο κ. Κώστας Βλάσης μας υποδέχθηκε με το πιο ζεστό του χαμόγελο.
🎙️ Eco-Ρουκ Ζουκ: Δοκιμάσαμε τις περιβαλλοντικές μας γνώσεις και γελάσαμε με την ψυχή μας.
🏃‍♂️ Green Survivor: Χωριστήκαμε σε ομάδες, τρέξαμε και ξεπεράσαμε κάθε «οικολογικό» εμπόδιο.
Η κλιματική κρίση απαιτεί αλλαγή νοοτροπίας και οι μαθητές του Δήμου μας απέδειξαν ότι είναι έτοιμοι να γίνουν οι πρωταγωνιστές ενός πιο πράσινου μέλλοντος! 💚
Συγχαρητήρια σε όλους τους διοργανωτές για την υπέροχη φιλοξενία!
5η Attica Green Expo- Αθήνα
Share this: