Η υλοποίηση προγραμμάτων (περιβαλλοντικών, υγείας, πολιτιστικών, ευρωπαϊκών) είναι μια καινοτόμος εκπαιδευτική διαδικασία και ως μεθοδολογική προσέγγιση βελτιώνει το εκπαιδευτικό έργο. Η μέθοδος project, η βιωματική, η διαθεματική αξιοποιούν επιμέρους μεθόδους όπως η βιβλιογραφική έρευνα, η ομαδοσυνεργατική, ο καταιγισμός ιδεών, η δομημένη συζήτηση, η συνέντευξη, η δραματοποίηση, το θεατρικό παιχνίδι ώστε οι μαθητές να καλλιεργήσουν γνωστικές, κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες, να υιοθετήσουν συμπεριφορές, να κατανοήσουν το περιβάλλον που ζουν, να διαμορφώσουν εικόνα για την κόσμο που ζουν, να ευαισθητοποιηθούν στα κοινωνικά προβλήματα, να αναπτύξουν αίσθημα ευθύνης, ενεργητικής συμμετοχής και ομαδικότητας. Το αίσθημα δέσμευσης και η αύξηση ενδιαφέροντος των μαθητών, η ανάπτυξη συνεργασιών με Φορείς, το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία διευρύνουν τους ορίζοντες των μαθητών και κάνουν ποιοτικότερο το έργο του σχολείου.

Etwinning

Καββαδία Ευαγγελία Ε3 Μαθαίνω ελληνικά μιλώντας νεοελληνικά …και όχι μόνο (2019-2020)

Κωνσταντινίδου Nίκη- Σαμπρή Μαρία  Ομάδα Πληροφορικής από διάφορες τάξεις  STEM- CAN BRING US CLOSER (2019-2020)

Μπιλιούρη Αργυρή ΣΤ Ιωάννης Καποδίστριας. Γνωρίζοντας τη ζωή του (2019-2020)

Μαστοράκη Μαρία, Μπιλιούρη Αργυρή ΣΤ3 Γνωρίζω την πόλη του Ναυπλίου. Ιστορικές διαδρομές μιας πόλης ξεχωριστής.(2018-2019)

Κουκουβέ Μαρία Ε1 Music to look at (2019-2020)

Εργαστήρια δεξιοτήτων

1821

Europe Direct

Εθελοντισμός – Νοιάζομαι και Δρω

Erasmus

Teachers4Europe

Πετσιώτης Κωνσταντίνος Δ΄ EU challenge: Restricted democratic behavior in the wider social Greek and EU context in the form of attitudes towards immigrants

Διάφορα Προγράμματα 

Share this: