Ποτίσματα στον λαχανόκηπό μας

Share this:

Λαχανόκηπος: η Ανοιξιάτικη Σπορά

 
Share this:

Χορηγία ξενόγλωσσων βιβλίων στη βιβλιοθήκη μας

Την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, ένα ωραίο δώρο μας περίμενε στο σχολείο, ό,τι πρέπει για το μήνα Απρίλιο που κάθε χρόνο είναι αφιερωμένος στα βιβλία και στη βιβλιοθήκη μας. Ευχαριστούμε τον εκδοτικό οίκο MM Publications για την ευγενική χορηγία στο σχολείο μας,  λογοτεχνικών βιβλίων στην αγγλική γλώσσα, προσαρμοσμένα στο επίπεδο των μαθητών μας. Αμέσως μετά την παραλαβή των βιβλίων η εκπαιδευτικός του σχολείου μας και καθηγήτρια αγγλικών κ. Κατερίνα Αισώπου παρουσίασε τα βιβλία στους μαθητές για να ξεκινήσει ο δανεισμός τους!

 

 

Share this:

Δ τάξη – “My city” στο μάθημα των Αγγλικών

Ορμώμενοι από το βιβλίο του μαθητή των Αγγλικών της Δ τάξης, στο μάθημα ” My city “, υλοποιήθηκε ένα χαριτωμένο project , όπου οι Μαθήτριες και οι Μαθητές μας, σε κάθε ένα από τα 3 τμήματα της Δ’, διάλεξαν 5 κτίρια που θα ήθελαν να ζωγραφίσουν σε επιφάνεια Α4 ( χαρτόνι έγχρωμο ή λευκό) και δημιούργησαν μια πόλη δική τους, της έδωσαν όνομα και την τοποθετήσαμε σε περίοπτες θέσεις μέσα στις αίθουσες των τμημάτων!
Ορίστε, λοιπόν, οι Υπέροχες, Πολύχρωμες Πόλεις των Παιδιών!

Ελευθεριάδη Πιτσάκη Σοφία

 

Share this:

Etwinning – JOURNEY TO THE CULTURES

Share this:

4 Απριλίου: Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων – Δράσεις

Δράσεις για την παγκόσμια ημέρα φιλοζωίας

1.Με αφόρμηση από τη διδακτική των γεωμετρικών σχημάτων στα Μαθηματικά της Α’τάξης και με διαθεματική διάθεση τιμήθηκε η παγκόσμια ημέρα φιλοζωίας, στις 4 Απριλίου, από τους μαθητές του Α’1 τμήματος, που αποτύπωσαν μοναδικά σχέδια ζώων μέσα από τα σχήματα. Στην τεχνική τάγκραμ επικράτησε η προσωπική βούληση, ωστόσο εξίσου ασκήθηκε και η ευελιξία του νου λόγω της επιθυμίας για το αποτέλεσμα. Όλα τα παιδιά στο τέλος απόλαυσαν το σύνολο των εργασιών τους μέσα από την παρουσίαση που έγινε στην τάξη. Την ίδια μέρα παρακολούθησαν μικρές ιστορίες αδέσποτων ζώων και τραγούδια σχετικά με τη ζωοφιλία, ενώ συζητήθηκαν οι τρόποι φροντίδας των ζώων που ζουν στον δρόμο και η σπουδαιότητα της υιοθεσίας.

2.Την επόμενη ημέρα διδάχθηκε το ποίημα του Ιωάννη Πολέμη “Αγαπώ τα ζώα'” πάνω σε χειροτεχνία ποπ απ κάρτας.

3.Οι εκπαιδευτικοί Μαίρη Αλεξίου, Μάρω Παπανδριανού και Δώρα Οικονόμου, μαζί με τους μικρούς μαθητές παρουσίασαν στον προαύλιο χώρο τραγούδι σχετικό με τη φιλοζωία. Σύμφωνα με τον Goleman τα παιδιά που έχουν κατοικίδια ζώα έχουν περισσότερη αυτοπεποίθηση και αισθήματα κοινωνικής ευθύνης, αναπτύσσουν δηλαδή επαρκώς τη λεγόμενη «ενσυναίσθηση» που αφορά στην ικανότητα του ατόμου να αντιλαμβάνεται και να κατανοεί τα συναισθήματα του άλλου. Η ενσυναίσθηση βοηθά το παιδί στην οριοθέτηση της δικής του συμπεριφοράς αναγνωρίζοντας και σεβόμενο τις ανάγκες του άλλου.

4. Οι μαθητές της Ε τάξης στο μάθημα της πληροφορικής με τη βοήθεια της κας Νίκης Κωνσταντινίδου δημιούργησαν αφίσες για την Παγκόσμια μέρα αδέσποτων ζώων.   

Share this:

4 Απριλίου: Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων

Με αφορμή την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΖΩΩΝ, κι εν μέσω σχολικών δράσεων στις αίθουσες των τμημάτων μας, το Σχολείο μας υποδέχτηκε την  Αντιδήμαρχο Διαχείρισης Αδεσπότων κα Ξύδη Σοφία, η οποία, συνοδευόμενη από την Πρόεδρο Σχολικών Επιτροπών κα Παναγιωτακοπούλου Αγγελική, τον Εκπαιδευτή Σκύλων κο Κορολή Δημήτρη, τον Πρόεδρο της Φιλοζωικής Οργάνωσης “Οι Αδέσποτοι” κο Κυριακού Στέλιο και το μέλος της κο Κατσαλούλη Γιάννη, μίλησε στις μαθήτριες και τους μαθητές όλων των τάξεων για την ανάγκη διαχείρισης και φροντίδας των αδέσποτων του Δήμου μας καθώς και για τον σωστό τρόπο με τον οποίο μπορούμε να πλησιάσουμε ένα σκυλάκι που δεν γνωρίζουμε. 

Τα παιδιά αλλά και οι Εκπαιδευτικοί χάρηκαν ιδιαίτερα την έκπληξη που τους επεφύλαξαν ” ΟΙ ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ”, οι οποίοι μετέφεραν στην αγκαλιά τους δύο διασωσμένα αδέσποτα κουταβάκια στο προαύλιο του Σχολείου μας, δείχνοντας πώς μετακινούμε, αγκαλιάζουμε και  χαϊδεύουμε τα ζωάκια αυτά. 
 
Ο ενθουσιασμός για την προγραμματισμένη, αυτή ,επίσκεψη ήταν μεγάλος και ο διαδραστικός της χαρακτήρας προσέφερε τα μέγιστα στην ήδη υψηλή Ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με τον τρόπο που οι άνθρωποι Οφείλουν να συμπεριφέρονται στα ζώα, Ιδιαιτέρως σε αυτά που ζουν κάτω από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες. 
 
Το Σχολείο μας, πιστό στην πάγια θέση του περί προαγωγής και παραγωγής Πολιτισμού προς όφελος της τοπικής και παγκόσμιας Κοινότητας, αποχαιρέτησε τους επισκέπτες του με χαρά και προσμονή για μια αντίστοιχη  μελλοντική βιωματική δράση και Συνεργασία.
 
 
 
 
 
Share this:

2 Απριλίου: Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό

Με την ευκαιρία του εορτασμού της ημέρας ευαισθητοποίησης για τον αυτισμό, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄τάξης, οι δασκάλες τους κα Μάρω και κα Μαίρη, η Διευθύντρια κα Ζέτα κι η δασκάλα του τμήματος ένταξης κα Δώρα ντύθηκαν στα μπλε και φωτογραφήθηκαν, τιμώντας την ημέρα.

Τα παιδιά χρωμάτισαν σχετική ζωγραφιά, με κύριο χρώμα το μπλε, χρώμα το οποίο έχει καθιερωθεί για τον αυτισμό. Οι ζωγραφιές πλαισίωσαν σχετική αφίσα που δημιουργήθηκε από τις εκπαιδευτικούς και αναρτήθηκε σε κοινή θέα, σε χώρο του σχολείου.

Μαθητές μεγαλύτερων τάξεων διάβασαν το βιβλίο “Τι έχει ο Γιάννης; Μιλώντας στα παιδιά για τον αυτισμό”, προκειμένου να αποκτήσουν αδρή άποψη για τη συγκεκριμένη διαταραχή.

 

 

Share this:

2 Απριλίου: Παγκόσμια μέρα παιδικού βιβλίου

 
 
Share this: